L

måndag 7 december 2015

Juleklappar 4-7

Kalmarkassen åkte alltså med på min lilla minisemester hos moster K och morbror P och på morgonen den 4:e packades ett chokela´upp. Mkt bra! 


Morgonen den 5:e packades en ansiktsmask upp ur ett paket med härligt glittrigt snöre och jag övervägde starkt att sätta på den direkt, men ville inte skrämma fullständigt slag på K och P vid frukosten, så jag lät blir och sparar den till helgen.


Paketet igår den 6:e innehöll hårsnoddar. Återigen något jag länge tänkt fylla på, men liksom inte blivit färdig till, så väldigt glad för dem också.


I morse packades mer chokela´upp. Så min jul är absolut räddad J Har ni inte testat detta och gillar lakrits, är det verkligen att rekomendera. Helst kylskåpskallt.


Det kommer senare i veckan rapport från Kalmarresan med bl a Borgsholms slottsruin, Kalmar i Juleskrud, och så fåglar såklart!  I kväll planeras roligheter med Mr T och väninna M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar