L

tisdag 15 december 2015

Juleklappar & Juleklapp nr 15

Årets juleklappar är lackade. Det var något år sedan sist nu och lack har jag sedan gammalt, så det blev vitt och guldfärgat i år. Vanligt brunt papper och så brunt & vitt tunt snöre från Granit. 


Det är tunnare än vanligt rött & vitt, så jag virade 2 varv runt.
Etiketterna kommer från Systrarna Greene och jag stämplade GOD JUL/ MERRY X- MAS med mini-alfabet från Granit. Mkt nöjd med dem. Roligt att stämpla ju!

På de flesta finns också ett rim och det skrev jag för enkelhetens skull direkt på paketet.


Paket nr 15 innehöll Himmelsblå scrub- handskar och Tomten verkar anse att jag ska skrubba bort fotbollssäsongen för i år. Kan jag väl gå med på…. 3:e April är det dags igen och en paus är nog välbehövlig.


När detta publiceras, är jag hos väninna L och kollar in deras lägenhet, som jag inte sett förut. Nu har de väl bott där ett år drygt, men hon har kvar sitt Paradis och det är där vi har setts om hon inte kommit hem till mig. Go´Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar