L

måndag 21 december 2015

Julekonsert & Juleklapp nr 21

Liite  seg idag efter en rolig helg. Igår var jag först en runda till havet, sen kom Ma och Pa på middag och på kvällen var jag i Fionas by på Julekonsert i Domkyrkan, eftersom det alltid är trevligt + att jag fått fribiljetter. 



Naturligtvis har jag även varit ute och fotat i helgen, bäst gick det i lördags, då jag såg de underbart Stjärtmesarna, men framförallt Mindre Hackspett, som är ny för mig. 



Trädkryparen är väldigt fin och såklart är Kungsfågeln näst sötast av alla. (Stjärtmesarna kommer alltid ligga i topp för mig )



Dagens paket uppmanar mig till att antingen göra senap eller lägga in egen Senapssill. Tror det blir det förstnämnda faktiskt… älskar paket!!!


Idag är det den kortaste dagen på hela året, vilket är mkt bra, för det betyder det vänder i morgon! Go Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar